فرماندار تایباد گفت: اعتبارات حوزه اشتغال این شهرستان امسال نسبت به پارسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

اعتبارات اشتغال‌زایی در تایباد خراسان رضوی ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان، مهدی شیردل افزود: امسال برای طرح‌های اشتغال تایباد افزون بر ۹۵۳ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که برای ۱۰۰ درصد این اعتبارات، پرونده تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی با اشاره به این که تایباد در جذب اعتبارات اشتغال از شهرستان‌های برتر خراسان رضوی است ادامه داد: از مجموع اعتبارات پیش بینی شده تاکنون ۷۶ درصد آن معادل ۷۲۸ میلیارد ریال به حساب متقاضیان دارای شرایط واریز شده که زمینه اشتغال مستقیم ۹۲۳ نفر در این منطقه مرزی فراهم شده است.

فرماندار تایباد عنوان کرد: حداقل سقف تسهیلات پرداخت شده در این شهرستان ۲۴۰ میلیون ریال و حداکثر چهار میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله است.

شیردل افزود: هم اکنون ۱۲۰ درصد تعهد اشتغال تایباد در سامانه رصد ثبت شده است.

وی اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) بیشترین جذب اعتبارات بخش اشتغال این شهرستان را داشته اند.

فرماندار تایباد گفت: ۷۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته این شهرستان به حوزه اشتغال بانوان تعلق دارد و پایدار بودن فرصتهای شغلی باید مورد توجه همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار گیرد.

شیردل افزود: همجواری تایباد با کشور افغانستان یک فرصت طلایی برای حضور سرمایه گذاران ایرانی و خارجی در این خطه مرزی است که این خود می تواند بستر ایجاد اشتغال پایدار را در این منطقه فراهم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.