سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از خدمت رسانی حداقل هشت مرکز معاینه فنی پایتخت در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

خدمات رسانی مراکز معاینه فنی تهران در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد مهدی میرزایی قمی روز شنبه در توضیح جزییات نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز گفت: در روز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ مراکز بیهقی، شهید آبشناسان از ساعت هفت تا ۲۲ و کلیه واحدهای سیار و مراکز معاینه فنی به استثنا ابوذر و چیتگر از ساعت هفت تا ۱۴ فعال است.

وی افزود: از دوم تا چهارم فروردین ماه مراکز بیهقی، شهید آبشناسان از ساعت هفت تا ۲۲ و مراکز خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، ایران خودرو ۵۰۶۲ از ساعت هفت تا ۱۴ فعال است همچنین در روز شنبه چهارم فروردین ماه مرکز شقایق به جمع مراکز فعال در این ایام اضافه می‌شود.

میرزایی قمی درخصوص فعالیت مراکز معاینه فنی تا ۱۳ فروردین ماه اظهار کرد: در روزهای غیر تعطیل فروردین ماه شرایط کاری مانند سایر روزهای عادی است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir از وضعیت کاری مطلع شوند.

وی ادامه داد: همچنین خدمت رسانی به شهروندان در روزهای تعطیل جمعه ۱۰ و یکشنبه ۱۲ فروردین ماه در مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت هفت تا ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت هفت تا ۱۴ انجام خواهد شد.

وی درخصوص فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام تعطیلات نوروز گفت: با عنایت به سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر جهت اطمینان از وضعیت سلامت و ایمنی خودروها و همچنین مشمول معاینه فنی شدن بخشی از خودروهای تولید سال ۱۳۹۹ این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به ادامه فعالیت تعدادی از مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در این ایام اقدام کرده است.

میرزایی قمی درخصوص نحوه پذیرش در مراکز معاینه فنی تاکید کرد: بنا بر درخواست شهروندان ظرفیت پذیرش حضوری در مراکز افزایش یافته و در کلیه مراکز پذیرش حضوری نیز انجام می شود البته توصیه می‌شود شهروندان درصورت امکان از مراجعه اینترنتی استفاده کنند.

در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص افزایش خطوط معاینه فنی و ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت صف از طریق پذیرش اینترنتی همه مراکز فاقد صف انتظار بوده و شهروندان در صورت سلامت خودرو می توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

اولویت پذیرش در مراکز با مراجعین اینترنتی بوده و نحوه پذیرش حضوری به نحوی مدیریت می‌شود که باعث ایجاد صف و اتلاف وقت شهروندان نشود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.