کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره اتفاقات دیدار سپاهان و استقلال صادر کرده است.

۳۰۰ میلیون جریمه مربیان سپاهان مقابل استقلال!

به گزارش  قدس آنلاین، مصاف سپاهان و استقلال در شرایطی برگزار شد که ژوزه مورایس، سانتوس و ژوآئو پدرو به دلیل اخراج در آخرین دیدار لیگ برتر مقابل شمس آذر حق نشستن روی نیمکت سپاهان را نداشتند. 

با این حال طبق حکم کمیته انضباطی سه مربی سپاهان در بین دو نیمه برخلاف قانون به رختکن طلایی‌پوشان اصفهانی رفته‌اند و شاگران‌شان را برای نیمه دوم هدایت کرده‌اند.

در همین زمینه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه جریمه مالی یک میلیارد ریالی را برای مربیان سپاهان در نظر گرفته است که البته این رای قابل تجدید نظر اعلام شده است:

*دیدار تیم های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی فریرادمورایس، سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن باوجود محرومیت تخلفاتی رخ داد. وی باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.
*یوسانتوس، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.
*گریلوداکونها، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.
گفتنی است این رای در حالی برای مربیان سپاهان صادر شده که معمولا در ورزشگاه‌های مختلف نظارت دقیقی بر رفتار مربیان محروم و حضور آنها در رختکن بین دو نیمه وجود ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.