۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 972992

با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان انتخاب شد.

عبداله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

به گزارش قدس آنلاین عبدالله ویسی سرمربی باتجربه و خوزستانی که پیش از این هم هدایت فولاد خوزستان را بر عهده داشت، بار دیگر روی نیمکت قرمزپوشان خواهد نشست.

هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در مقوله فنی تیم فوتبال بزرگسالان کشید، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفت.

سرمربی ۵۲ ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند؛ او برای موفقیت در ۱۰ هفته پایانی لیگ برتر انگیزه زیادی دارد و برای این منظور از امروز (شنبه) با حضور در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.