۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر: 973055

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: ارتفاعات شهر مشهد باید روز به روز آبادتر شود و علاوه بر حفظ اراضی، باید به آبادانی و عمران آن نیز توجه شود.

ارتفاعات مشهد باید حفظ و آبادتر شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، مراسم شروع به کار این گشت ها امروز بیست و ششم اسفندماه با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در محل کوه پارک مشهد برگزار شد. 

حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت انفال، حفظ آن را عامل مهمی در برقراری عدالت دانست و گفت: طبیعت و منابع طبیعی به منزله ی فضای تنفس برای یک زیست اجتماعی است و اگر این فضای تنفسی آسیب ببیند زندگی شهری از بین می رود. طبیعت باید حفظ شود و علاوه بر حفظ، برای بهره برداری همگان از آن باید روز به روز در جهت آبادتر شدن آن تلاش کنیم. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص اهمیت برخورد با جرائم در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی افزود: اگر افرادی به طبیعت تعدی کنند نمیتوان بی تفاوت از کنار آنها گذشت و مردم و دستگاههای مسئول باید وظایف انسانی و قانونی خود را انجام دهند. آسیب به طبیعت مسئله مشترک همه ما است لذا امروز کنار هم جمع شده ایم تا با کمک هم برای حفظ تنفسگاه شهر بکوشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.