رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای گفت: درآینده نزدیک ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات وارد و هم‌اکنون درآمد سازمان راهداری حدود ۷ برابر نسبت به گذشته شده است.

واردات ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌ آلات/ درآمد ۷ برابری سازمان راهداری

به گزارش قدس آنلاین، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای امروز در همایش آئین سراسری آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم»، گفت: سال گذشته بحث پویش سفرهای ایمن اثر گذار بود و رضایت مردم در نظرسنجی‌ها مورد تأیید بود؛ امسال نیز با توجه به تجربیات گذشته سعی کردیم به صورت یکسان در تمام استان‌ها برگزار شود و کیفیت پویش‌ها برای ما جز الویت‌ها بود.

امانی تاکید کرد: این پویش‌ها در تمام استان‌ها، به خصوص در محورهای پرتردد از امروز (۲۷ اسفندماه) آغاز و تا (۱۲ فروردین) ادامه دار خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نزدیک ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد و ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم که نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رئیس راهداری ادامه داد: تا پیش‌از سکانداری من در سازمان راهداری ۵ همت درآمد و تخصیص بیش از ۳ همت بوده است اما هم‌اکنون درآمد این سازمان نزدیک به ۷ برابر شده است؛ همچنین در بهره‌وری سازمان راهداری رتبه دوم در کشور است.

امانی از کمبود منبع مالی در این سازمان خبرداد و گفت: در حال حاضر با کمبود منابع برای تخصیص به پروژه‌ها مواجه هستیم که بالغ بر ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در زمینه واردات ماشین آلات ۱۰۰۰ دستگاه، کار تمام و ثبت سفارش نیز انجام شده و کارشناسان حرفه‌ای در حال بازدید ماشین آلات در کشورهای خارجی هستند؛ همچنین ۲۰۰ هرپکو دستگاه خریداری شده است.

رئیس سازمان راهداری افزود: نقاط حادثه خیز ۷۲۴ نقطه بود که ۴۱۲ نقطه امسال برطرف کردیم و ۳۱۳ تا از نقاط را از گذشته مانده بود که برطرف کردیم.

وی در پایان گفت: سازمان راهداری بین شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها سازمان راهداری دومین سازمان شفاف‌سازی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.