مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از آغاز طرح نوروزی هلال احمر در قالب ۶۰ تیم خبر داد.

آغاز طرح‌های نوروزی هلال احمر در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد مهدی سجادی امروز در مراسم آغاز طرح نورزی هلال احمر استان، با بیان اینکه تمهیدات امدادی لازم برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اندیشیده شده است،افزود: پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: در بیست و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشر دوستانه جوانان به مسافران نوروزی ۱۱پست ثابت جوانان در شهرستان های پرتردد سیستان و بلوچستان ارائه خدمات دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات ارائه شده در این طرح گفت: این خدمات از قبیل فضای دوستدار کودک، پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ایستگاه ایمنی و سلامت است، همچنین هشت گروه سیار سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) در مناطق گردشگری، سواحل و اماکن تفریحی آماده خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های امداد و نجات در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت به مسافران هستند، اظهار کرد: امسال ۶۰ پایگاه شامل ۲۶ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۱۳ پایگاه موقت، ۱۸ کشیک اضطراری شعب، استقرار تیم آنست، تیم تخصصی واکنش سریع و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات مرکز استان با بکارگیری روزانه ۲۷۴نیروی عملیاتی آماده خدمت رسانی به مسافرین نوروزی هستند.

سجادی با اشاره به مدت زمان استقرار این گروه‌های خدمت‌رسان، توضیح داد: برای راحتی خیال مسافران و هم استانی‌های عزیز جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان تمهیدات امدادی لازم را برای کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف با برپایی اسکان اضطراری اتخاذ کرده و با آمادگی کامل در خدمت هموطنان است، همچنین طرح‌های هلال احمر تا ۱۷ فروردین در استان با قوت ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خط ارتباطی برای دریافت خدمات امدادی از سوی مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.