فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد خبرداد.

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله مواد مخدر به خاک جمهوری اسلامی ایران در حوزه سرزمینی این فرماندهی، سریعا موضوع به هنگ مرزی تایباد ابلاغ تا در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفته و برخورد لازم را انجام دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان در محل های احتمالی ورود قاچاقچیان کمین نموده که با توجه به حضور پررنگ مامورین، قاچاقچیان موفق به ورود نشده، لذا با روشن شدن هوا نسبت به پاکسازی محل اقدام و مرزبانان موفق به کشف یک کوله مواد مخدر مشکوک به شیشه به وزن تقریبی ۳۰ کیلو و ۷۰۰گرم شدند.

شجاع گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت بویژه قاچاقچیان را نمی‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.