دبیر شورای عالی امنیت کشورمان در دیدار وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه با بیان اینکه توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است، گفت: توسعه‌ی روابط می‌تواند به سود ملت‌های دو کشور و مردم منطقه باشد.

دبیر شورای عالی امنیت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز یکشنبه با سپهبد " علی محمود عباس"، وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه دیدار و گفتگو کرد.

احمدیان در این دیدار ضمن بر شماری دستاوردهای مقاومت در غزه و لزوم تداوم حمایت از آن، به روابط مستحکم دو کشور که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است اشاره کرد و مقاومت ملت و دولت سوریه به عنوان عضوی از محور مقاومت در برابر رژیم ضهیونیستی و گروه‌های تروریستی را ستود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی از اینکه هنوز بخش‌هایی از کشور سوریه در اشغال بیگانگان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز گروه‌های تروریستی است، ابراز تأسف نمود.

احمدیان ضمن تاکید بر گسترش روابط دو کشور در همه‌ی ابعاد به ویژه در حوزه‌ی اقتصادی و زیارتی، اظهار داشت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه‌ی روابط می‌تواند به سود ملت‌های دو کشور و مردم منطقه باشد.

وزیر دفاع سوریه ضمن تاکید بر توسعه‌ی روابط در همه‌ی ابعاد و قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از سوریه در تمامی سال‌ها بیان کرد که این روابط از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با نظر مرحوم حافظ اسد شکل گرفت که آقای بشار اسد نیز همان مسیر را ادامه داده و تقویت کرده است.

محمود عباس با اشاره به تحولات غزه جهان را به دو بخش قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد و گفت این تحولات شکست پذیری صهیونیستی را به همگان نشان داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.