فرماندار بردسکن گفت: طبق بخشنامه ابلاغی از استانداری تمامی مرخصی‌های مدیران ادارات تا پایان تعطیلات نوروزی لغو است.

لغو تمامی مرخصی‌های مدیران ادارات تا پایان تعطیلات نوروزی

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان زاده در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان که با حضور معاونت عمرانی، بخشداران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: طبق بخشنامه ابلاغی از استانداری تمامی مرخصی‌های مدیران ادارات تا پایان تعطیلات نوروزی لغو است.

فرماندار بردسکن بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش‌های سیل آسا و حضور مسافران نوروزی و زائران آقا علی بن موسی الرضا تاکید کرد و گفت: تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید آماده باش و در اختیار ستاد خدمات سفر و شورای مدیریت بحران باشد.

وی با بیان اینکه بردسکن در مسیر ۸ استان شرقی کشور قرار دارد و به نوعی دروازه استان خراسان رضوی است، باید تمام تلاش و همت مدیران بر خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافرانی که از این مسیر برای عزیمت به اقصی نقاط کشور دارند و یا مرکز استان باشد تا با یک خاطره خوب شهرستان را ترک کنند.

دهقان زاده همچنین از دبیرخانه ستاد خدمات سفرخواست نسبت به معرفی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان بردسکن اهتمام جدی داشته باشد تا مسافرانی که از این مسیر تردد می‌کنند ساعتی را از اماکن زیارتی و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان مورد بازدید خود قرار دهند.

فرماندار بردسکن به مدیران ادارات تاکید کرد بدون هماهنگی فرمانداری شهرستان را ترک نکنند و در طول شبانه روز در دسترس باشند و حتی در نبود خود جانشین خود را به فرمانداری اعلام کند.

وی به بخشداران نیز تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی به صورت میدانی از روستاها بازدید داشته باشند و در صورت مشکلات از جمله وضعیت آب شرب و یا نان با مدیران مربوطه تماس و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند. از تمامی مدیران ادارات خواست به عنوان نماینده فرماندار مشکلات  را در تمامی حوزه‌ها رصد مراتب را به فرماندار اعلام کنند تا برای رفع مشکلات و مطالبات مردمی به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ و نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.