مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در سال جاری ۸ مورد نقشه تجمعی پلاک های دارای رفع تداخلات با سطحی بالغ بر ۷ هزار و ۴۵۷ هکتار تهیه شده و ۶۶۳ نفر بهره بردار با سطحی برابر یک هزار و ۲۵۷هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک جهت سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

سند دار شدن یک هزار و ۲۵۷ هکتار از اراضی کشاورزی نیشابور 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی نیشابور، علی مبارکی ضمن تقدیر از تلاش های بی شائبه کلیه همکاران در مدیریت و مراکز در سال ۱۴۰۲، گزارشی از عملکرد اداره امور اراضی شهرستان ارائه کرد.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور افزود: در سال ۱۴۰۲ در خصوص اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی رتبه اول را در استان در سال ۱۴۰۲ کسب کرده ایم.

وی بیان کرد: در سال جاری باهدف آموزش بهره برداران ۳۳۸ نفر روز دوره آموزشی برگزار شده و بیش از ۲۱ هزارو ۵۵۲ کیلومتر از اراضی بطور موثر پیمایش شده که منجر به صدور ۶۰۰ مورد اخطاریه و ۱۵۶ مورد اعمال قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ وتعداد ۲۳ مورد ماده ۳ طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی شده است.

مبارکی اظهار کرد: در سال جاری ۸ مورد نقشه تجمعی پلاک های دارای رفع تداخلات با سطحی بالغ بر ۷هزارو۴۵۷ هکتار تهیه شده و ۶۶۳ نفربهره بردار با سطحی برابر یک هزار و ۲۵۷هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک جهت سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۶۰ مورد ثبت پرونده حقوقی و تعداد ۵۰ مورد از پرونده های سنوات گذشته را در سامانه  ثبت کرده ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.