فعالان فیلیپینی در واکنش به سفر وزیر خارجه آمریکا به کشورشان تظاهرات برگزار کردند. 

استقبال فیلیپینی‌ها از بلینکن؛ پرچم آمریکا در فیلیپین پاره شد 

شماری از فعالان فیلیپینی در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا به این کشور، تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان در مانیل پایتخت فیلیپین با پاره کردن پرچم آمریکا، مخالفت خود را با سفر آنتونی بلینکن به این کشور و دخالت آمریکا در مناقشات دریایی منطقه ای اعلام کردند.

تظاهرکنندگان در مانیل پایتخت فیلیپین با پاره کردن پرچم آمریکا، مخالفت خود را با دخالت های آمریکا در منطقه اعلام کردند.

تظاهرات کنندگان فیلیپینی اعلام کردند هدف آمریکا ایجاد ثبات در منطقه نیست و نگرانند سفر بلینکن به این کشور به استقرار پایگاه های نظامی بیشتر آمریکا در فیلیپین منجر شود.

دیروز نیز همزمان با سفر وزیر خارجه امریکا به کره جنوبی مردم این کشور با برپایی تظاهرات، آمریکا را شریک جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

بلینکن قرار است برای گفتگو درباره آتش بس در غزه، از فیلیپین عازم عربستان و مصر شود. این ششمین سفر وزیر خارجه آمریکا به غرب آسیا از زمان آغاز جنگ غزه است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    0 0
    تمام مردم دنیا به حرومزاده گی و پدرسوخته بازی دولت تروریست آمریکا پی برده اند و انشاءالله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود...لعنت بر اون وطن فروش های داخلی که یوغ اربابای آمریکایی رو به گردن انداخته به ملت و کشور ایران خیانت می‌کنند...باید تک تک این حرومزاده های وطن فروش که نوکر اجنبی ها را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند را شناسایی کرده و اعدام کنیم..حکم وطن فروشی اعدام باید باشد و لاغیر.