مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش پروازها در ایام نوروز، روزانه بیش از ۵.۵ میلیون لیتر سوخت هوایی به ناوگان هوایی توزیع می‌شود.

توزیع روزانه بیش از ۵ میلیون لیتر سوخت به ناوگان هوایی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش پروازها در ایام نوروز، روزانه بیش از ۵.۵ میلیون لیتر سوخت هوایی به ناوگان هوایی توزیع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی‌اکبر عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت در ایام نوروز خبر داد و گفت: با افزایش پروازها در این ایام روزانه بیش از ۵.۵ میلیون لیتر سوخت هوایی از طریق مراکز سوخت‌گیری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران توزیع می‌شود.

وی گفت: همکاران ما روزانه از بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ جایگاه بازدید و با هماهنگی با ستاد، مناطق و نواحی، نواقص را شناسایی، بررسی و برطرف می‌کنند.

عرب‌عامری افزود: حجم توزیع سوخت هوایی در ایام عادی سال به طور میانگین روزانه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر است. به گفته او، تأمین کارت آزاد کافی برای جایگاه‌ها، برنامه‌ریزی ویژه برای روزآمد کردن تجهیزات سامانه هوشمند سوخت و تعمیر به روزتر و سریع‌تر تجهیزات جایگاه‌ها از جمله برنامه‌ریزی‌های ویژه برای سوخت رسانی در جزیره قشم در سال ۱۴۰۳ بوده است.

عرب‌عامری بیان کرد: همچنین حجم ذخیره‌سازی فرآورده در جزیره قشم را با توجه به تردد زیاد شناورها در این روزها مورد بررسی قرار دادیم. میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای) 12345 امتیاز 12345 برای امتیاز باید عدد وارد کنید ایمیل صحیح نیست ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.