کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری با احتمال رعد و برق برای امروز در مناطقی از استان به ویژه در نوار شرقی، بخش‌هایی از غرب و جنوب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران برای فردا، یکشنبه به طور موقت در خراسان رضوی پیش‌بینی نشده است، اما از روز دوشنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که این بارش‌ها به صورت رگباری با احتمال رعد و برق و آبگرفتگی معابر خواهد بود.

وی ادامه داد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری افزایش سرعت وزش باد و در مناطق بادخیز گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای استان تا روز دوشنبه هفته جاری به تدریج افزایش می‌یابد که در مشهد افزایش هفت درجه‌ای نسبت به دیروز دارد.

آهنگرزاده با بیان اینکه دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۱۹ درجه سلسیوس در شبانه روز گذشته در نوسان بود، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به حدود ۲۳ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۱۱ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌های قوچان و بردسکن با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.