رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: میزان ورودی به مشهد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد و میزان خروجی ۹ درصد کاهش داشته است.

ورود و خروج مسافران به مشهد حدود ۱۰ درصد کاهش داشت

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ هادی امیدوار در خصوص وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد اظهار کرد: میزان ورودی به مشهد نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد و میزان خروجی ۹ درصد کاهش داشته که طبیعی است.

وی افزود: با توجه به اینکه نوروز امسال در ماه مبارک رمضان قرار دارد، کاهش سفر را پیش‌بینی می‌کردیم اما باز هم حجم ورود و خروج از میزان پیش‌بینی ما بالاتر بوده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد به ویژه در مسیر شمال به سمت چناران ترافیک پرحجم است.

کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت 

امیدوار با بیان اینکه ترافیک در معابر مشهد روان و سبک است، عنوان کرد: در مسیرهای منتهی به حرم حجم ترافیک مقداری بالا بوده که طبیعی است. ما با اعمال محدودیت‌های مقطعی و پاکسازی مسیرها در طول خیابان‌های منتهی به حرم در حال مدیریت هستیم و خوشبختانه شرایط نسبت به سال‌های قبل مناسب‌تر است.

وی در خصوص آمار تصادفات در این ایام گفت: تصادفات منجر به فوت در حوزه درون‌شهری ۵۰ درصد و برون‌شهری ۳۰ درصد کاهش داشته است. تا صبح امروز ۳ تصادف منجر به فوت در مشهد داشتیم. در حوزه تصادف منجر به خسارت ۱۰ درصد کاهش و در تصادفات جرحی نیز ۱۵ درصد افزایش داریم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به رعایت قوانین و مقررات تاکید می‌کنم به ویژه موتورسواران و عابرین پیاده که حتما باید دقت لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.