جنایات صهیونیست‌ها در غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در حالی همچنان ادامه دارد که براساس خبری که شبکه الجزیره منتشر کرده، نیروهای صهیونسیتی دست در جدیدترین جنایت خود به اقدامی وحشتناک زده و به زنان بی‌پناه فلسطینی تجاوز کردند.

چندین ماه از حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی به غزه می‌گذرد و براساس آمار اعلام اعلام شده تاکنون بیش از ۳۲ هزار فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه کشته شده‌اند که اکثر آن‌ها زن و کودک بوده‌اند.

جنایت هولناک صهیونیست‌ها در غزه

جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در حالی همچنان ادامه دارد که براساس خبری که شبکه الجزیره منتشر کرده، در جدیدترین جنایت، نیروهای صهیونسیتی دست به اقدامی وحشتناک زده و به زنان بی‌پناه فلسطینی تجاوز کردند.کارشناسان معتقدند حمایت گسترده و بی‌چون و چرای غرب و آمریکا از رژیم صهیونسیتی و سکوت برخی دولت ها اسلامی موجب شده تا نیروهای این رژیم غاصب جرات کند دست به چنین جنایت وحشتناکی بزند و به زنان فلسطینی آن هم در مقابل چشم شوهر و اقوام و فرزندانش تجاوز کنند.

غرب و آمریکا سردمداران تجاوز به زنان جنگ زده

البته این اولین باری نیست که نیروهای تحت حمایت غرب و آمریکا دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زنند و تجاوز به زنان بی‌پناه و جنگ زده پیش از این بارها توسط آمریکا و غرب در جنگ‌های مختلف انجام شده است.خانم "میریام گبهارد" در کتاب «وقتی سربازان آمدند» چنین آورده است: « سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم به حدود ۱۹۰ هزار زن و دختر و دختربچه آلمانی تجاوز کردند. این تنها سهم آمریکایی‌ها بود.»آنگونه که اسناد نشان می‌دهد سربازان انگلیسی هم ۴۵ هزار تجاوز و نیروهای فرانسوی ۵۰ هزار تجاوز ثبت کرده‌اند.علاوه بر این نیروهای آمریکایی به ۳۵۰۰ دختر فرانسوی تجاوز کردند، با اینکه فرانسوی‌ها هم‌پیمان آنها بودند.راهب دهکده رامساو در ۲۰ جولای ۱۹۴۵ چنین نقل می‌کند: « هشت زن و دختر مورد تجاوز قرار گرفتند که برخی جلوی چشم والدینشان رخ داد.»راهب مونسبرگ از ماجرای یکم آگوست ۱۹۴۵ می‌نویسد: « به دستور فرماندار نظامی آمریکا باید هر خانه‌ای روی درب خود، اسم همه ساکنان منزل و سن آنها را می‌نوشتند. نتیجه این کار معلوم است. ۱۷ دختر و زن در پی یک یا چند تجاوز، به بیمارستان برده شدند. کوچکترین قربانی این گزارش دختری هفت ساله بود و بزرگترین آنها پیرزنی ۶۹ ساله!»

این جنایت‌ها در حالی است کع در آخرین مورد شاهد اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی که از بدو تاسیس نامشروع خود مورد حمایت کشورهای غربی و به ویژه ایالات متحده قرار گرفته، بودیم و نیروهای رژیم اشغالگر در اقدامی هولناک به زنان در بیمارستان الشفا در مقابل چشمان همسر و فرزندانشان تجاوز کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.