رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی و نیز ضیافت الهی در ۱۵ بقعه متبرکه غرب استان خراسان رضوی در حال اجراست.

 طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه سبزوار در حال اجراست

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی حسین آبادی اظهار کرد: بقاع متبرکه این شهرستان در مسیر جاده تهران - مشهد و گذرگاه زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران مشهدالرضا (ع) است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار افزود: اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، مسابقات فرهنگی، پاسخ به پرسش‌های شرعی، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه‌های عفاف و حجاب و کودک برخی از برنامه‌های ارائه شده در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه است.

وی گفت: همچنین اجرای طرح‌های مختلف قرآنی و مراسم جزءخوانی و محافل انس با قرآن کریم، اطعام و برپایی سفره‌های افطاری ساده از محل نیات موقوفات و مشارکت خیران و نیز برپایی مراسم شب‌های قدر از دیگر برنامه‌ها در سطح بقاع متبرکه در قالب طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است.

حسین آبادی افزود: همچنین ترویج فرهنگ وقف و فرهنگ زیارت، ترویج معارف اسلامی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در کنار ارائه خدمات به زائران از اهداف طرح آرامش بهاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.