سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین یک هزار و ۱۸ نفر به داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کردند.

خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سروش شیدای در خصوص ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار کرد: با اجرای طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۷ فروردین معاونت بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت استان در حوزه داروخانه، درمانگاه و خدمات توان بخشی در خدمت زائران و مجاوران بوده است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در این بازه زمانی بالغ ۳۲۵ نفر روز نیروی متخصص در کمیته بهداشت و درمان طرح یکپارچه خدمات نوروزی استان حضور داشتند، افزود: در این مدت یک هزار و ۱۸ نفر به داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ نفر مراجعه کنندگان به مرکز درمانی امام خمینی (ره) این جمعیت واقع در خیابان رازی مشهد مقدس بودند، ادامه داد: تعداد ۱۵۹ از مراجعان نیز از خدمات حوزه توان بخشی این جمعیت در ساختمان غدیر واقع در خیابان فدائیان اسلام بهره‌مند شدند.

شیدایی ادامه داد: داروخانه جمعیت هلال احمر نیز به جهت خدمترسانی به زائران و مجاوران حریم ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ۱۲ فرودین ماه در نوبت صبح آماده پذیرش نسخ بیماران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.