منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تغییر ملموسی خبر دادند که در موضع وزیران حزب لیکود درباره مذاکرات برای تبادل اسیران رخ داده است.

غافلگیری نتانیاهو از موضع وزیران حزب لیکود درباره مذاکرات

به گزارش قدس آنلاین، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تغییر ملموسی خبر دادند که در موضع وزیران حزب لیکود درباره مذاکرات برای تبادل اسیران رخ داده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که همه اعضای حزب لیکود در کابینه نتانیاهو به غیر از گالانت وزیر جنگ و نتانیاهو، مایل به نرمش در مذاکرات هستند.

نتانیاهو که با هرگونه نرمش به خرج دادن در مذاکرات مخالف است از حمایت اکثریت اعضای لیکود با افزایش اختیارات تیم مذاکره کننده به شدت غافلگیر شده است.

این در حالی است که پیش از این، روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم در گزارشی تاکید کرده بود که بر اساس نظرسنجی‌ها، ۵۷ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند عملکرد نتانیاهو از هفتم اکتبر گذشته مناسب نبوده است.

از سوی دیگر، عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که صحبت‌های توخالی نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه‌ای بیش نیست.

«ماتان کهانا»، اعلام کرد که نتانیاهو و اطرافیانش طوری در مورد رفح صحبت می‌کنند انگار نابودی حماس در این شهر پیروزی را برای این رژیم به ارمغان می‌آورد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.