۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: 974778

مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تشکیل پرونده برای ۱۲ مرکز اقامتی در مشهد خبر داد و گفت: ۷ مورد از این تعداد پلمب شده است.

پلمب ۷ مرکز اقامتی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، فرشید وفا اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده تاکنون ۴۱ هزار و ۱۶۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع غذا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده که سهم مشهد ۲۶ هزار و ۷۲۴ مورد بوده است.

مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در بازه زمانی طرح سلامت نوروزی تاکنون ۶ هزار و ۷۵۸ مورد اخطار کتبی به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داده شده است که از این تعداد ۵ هزار و ۱۱۷ مورد مربوط به شهر مشهد است، تصریح کرد: علاوه براین ۸۵۷ مورد معرفی به مراجع قضایی انجام شده که سهم شهر مشهد ۶۰۵ مورد بوده و ۹۹ مرکز تهیه توزیع مواد غذایی تاکنون پلمب شده اند که ۷۲ مورد سهم شهر مشهد است.

وی با بیان اینکه بازرسی اماکن عمومی نیز ۱۴ هزار و ۵۵۹ مورد انجام شده که از این تعداد ۸ هزار و ۸۰۶ مورد مربوط به شهر مشهد بوده است گفت: در این مدت ۲ هزار و ۵۴۳ مورد اخطار کتبی صادر شده که سهم شهر مشهد ۲ هزار و ۱۳۵ مورد بوده است، علاوه براین ۱۷۵ مورد از اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شده اند که ۱۲۹ مورد از آن مربوط به شهر مشهد بوده است.

وفا اظهار کرد: هزار و ۵۶۴ مورد بازررسی از شبکه آبرسانی انجام شده که شهر مشهد ۹۱۵ مورد بوده و در حوزه کلرسنجی نیز ۲۶ هزار و ۵۱۰ مورد گزارش شده که ۵ هزار و ۵ مورد به شهر مشهد اختصاص دارد.

مدیر سلامت کار و محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حوزه بازدید از مراکز اقامتی هزار و ۶۳۶ مورد بازرسی ثبت شده که هزار و ۴۷۲ مورد مربوط به شهر مشهد بوده و ۱۳۹ مرکز اخطار کتبی دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۲۴ مورد مربوط به شهر مشهد بوده است.

وی گفت: ۱۳ مرکز اقامتی در ایام نوروز به مراجع قضایی معرفی شده اند که ۱۲ مورد مربوط به شهر مشهد و ۷ مورد پلمب گزارش شده که همگی مربوط به شهر مشهد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.