مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در مجموع یک‌هزار و ۳۳۵ پرواز داخلی و خارجی از طریق فرودگاه شیراز انجام شده که ۱۲ پرواز به عتبات عالیات اختصاص داشته است.

انجام ۱۲ پرواز عتبات عالیات از طریق فرودگاه شیراز

به گزارش قدس آنلاین، فخرالدین کشاورز اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در مجموع یک‌هزار و ۳۳۵ پرواز داخلی و خارجی از طریق فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز انجام شده است که منجر به اعزام و پذیرش ۱۵۱ هزار و ۱۴۷ مسافر شده است.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ادامه داد: از این تعداد مسافران، یک‌هزار و ۴۸ مربوط به پروازهای داخلی، ۲۷۵ پرواز خارجی و ۱۲ پرواز عتبات عالیات بوده است.  
 
وی اظهار کرد: همچنین تعداد ۱۱۷ هزار و ۱۴۲ مسافر داخلی، ۳۲ هزار و ۱۱۵ مسافر خارجی و ۲۹ هزار و ۶۴۰ مسافر عتبات عالیات از فرودگاه شیراز تردد داشته‌اند و جابه جا شدند که بین ۱۵ تا ۱۹ درصد به صورت متغییر در پروازهای خارجی افزایش داشته‌ایم.

کشاورز در پایان در خصوص پروازهای فوق العاده برنامه‌ریزی شده در ایام تعطیلات نوروزی، تصریح کرد: ۱۶۲ پرواز فوق العاده ویژه نوروز از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ انجام شد که به ترتیب بیشترین پرواز مربوط به مسیرهای تهران، مشهد و کیش بوده است؛ همچنین در بخش پروازهای خارجی بیشترین پرواز مربوط به  استانبول و دبی است.  

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس با اشاره توزیع افطاری ساده بین مسافران، گفت: بیش از ۲ هزار نفر از این افطاری ساده بهره‌مند شدند.
 
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.