کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی خراسان رضوی تا اوایل هفته آینده پایدار خواهد بود و پس از آن نیز سامانه بارشی جدیدی استان را فرا می‌گیرد.

سامانه بارشی جدیدی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری استان را فرا گرفته بود از بامداد امروز سه‌شنبه به تدریج از خراسان رضوی خارج شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این سامانه موجب بارش در بیشتر نقاط خراسان رضوی شده بود و روز گذشته نیز بارش باران در هشت شهرستان استان را رقم زد.

وی ادامه داد: با خروج این سامانه بارشی از استان، وضعیت جوی در بیشتر مناطق خراسان رضوی پایدار خواهد شد و روند افزایش دما نیز آغاز می‌شود.

آهنگرزاده گفت: وضعیت جوی استان تا اوایل هفته آینده پایدار خواهد بود و پس از آن نیز سامانه بارشی جدیدی استان را فرا می‌گیرد که در موعد مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و سرخس با ۲۳ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۶ تا ۱۷ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۳ درجه است که امروز در گرمترین ساعات تا ۱۵ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.