رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: تصادفات منجر به فوت در طرح نوروز ۱۴۰۳ در حوزه‌های شهری استان ۶۸ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۶۸ درصدی تصادفات منجر به فوت در گیلان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ امیر طالبی عصر سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳، یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۶۷۴ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش را نشان می‌‎دهد.

وی همچنین از خروج یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۲۳۰ وسیله نقلیه از استان در بازه زمانی اعلامی خبر داد و گفت: این آمار هم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از کاهش تصادفات فوتی در طرح نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت ۹ تصادف منجر به فوت در حوزه‌های شهری استان گیلان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بیانگر کاهش ۶۸ درصدی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در طرح نوروز ۱۴۰۳، ۳۷۳ فقره تصادف جرحی در سطح رخ داده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۲۰ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

سرهنگ طالبی با اشاره به آماده باش ۱۰۰ درصدی کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح استان تصریح کرد: تعداد ۹۸ تیم خودرویی، ۷۲ تیم موتوری و ۱۷۴ تیم پیاده در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در سطح استان در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

وی تصریح کرد: در سال جدید با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در حوزه راه‌ها و آموزش و فرهنگ‌سازی‌های صورت گرفته، توانستیم در ترددهای برون شهری و درون شهری کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.