استاندار ایالت سِند در جنوب پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

مقام پاکستانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین محمد کامران تِسوری امروز با حضور در محل سرکنسولگری ایران در شهر کراچی مرکز ایالت سِند با حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران دیدار و مراتب تسلیت و همدردی خود را درپی شهادت مستشاران نظامی کشورمان در سوریه درپی حمله ناجوانمردانه رژیم وحشی اسرائیل ابراز داشت.

وی همچنین دفتر یادبود شهدای حمله به سفارت ایران در دمشق را امضا و برای شهدای سرافراز ایران اسلامی آرزوی علو درجات کرد.

کامران تِسوری طی گفت‌وگو با سرکنسول ایران حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را اقدامی منفور دانست و از جامعه جهانی خواست تا اسرائیل به دلیل جنایات خود در غزه و اقدامات تهدید آمیز در منطقه پاسخگو نماید.

شب گذشته نیز سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام غیرمسئولانه نیروهای اسرائیلی منجر به ایجاد تنش بزرگ در منطقه می‌شود.

وی از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا از ماجراجویی اسرائیل در منطقه و اقدامات غیرقانونی آن در حمله به همسایگانش و هدف قرار دادن مراکز دیپلماتیک خارجی جلوگیری کند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: در پی شکست‌های ترمیم‌ناپذیر رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، ساعاتی قبل (عصر روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳) هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز با محکومیت شدید حمله رژیم متجاوز صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، گفت: ایران، ضمن محفوظ دانستن حقوق خود برای اتخاذ اقدامات متقابل، نسبت به نوع واکنش و تنبیه متجاوز تصمیم می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.