رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز جهانی قدس با بیان اینکه پیکر مطهر شهداری عزیزمان در کنسولگری ایران در دمشق، در روز قدس در تهران تشییع می‌شود، گفت: سخنران این مراسم سردار «حسین سلامی» است.

تشییع شهدای حادثه تروریستی سوریه در روز قدس/ نشست «منبر مقاومت» امروز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار رمضان شریف صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه) در نشست خبری ستاد مرکزی انتفاضه و قدس درباره وضعیت کنونی رژیم صهیونسیتی گفت: عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول ۶ ماه گذشته نشان می‌دهد وضعیت این رژیم به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته شاهد حضور نیم میلیون جمعیت در لندن بودیم که حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند و از حکامشان خواستند که در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی تجدید نظر کنند همین وضعیت را در آمریکا و در سایر نقاط جهان و شهرهای مختلف تداوم داشته و دارد و در بین کشورهای اسلامی این موضوع در بالاترین سطح بوده است؛ چیزی که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در طول این سالها به آن اشاره کردند امروز مورد توجه و تصدیق افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

امسال روز جهانی قدس یک روز جهانی است

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تاکید کرد: با کمال افتخار می توانیم این را اعلام کنیم که امسال روز جهانی قدس واقعا یک روز جهانی به برکت استقامت، پایمردی، شجاعت و تدبیر رزمندگان حاضر در میدان مبارزه با صهیونیست ها به ویژه رزمندگان حماس و جهاد اسلامی است که شجاعانه پای آرمان فلسطین ایستادند و عملیات طوفان الاقصی را رقم زدند و ۶ ماه از این دستاورد خود دفاع کردند و صهیونیست ها بعد از ۶ ماه همچنان دست خالی دست به رفتارهای جنون آمیز می زنند.

سردار شریف با بیان اینکه آرزوی صهیونیست‌ها بود که مردم را در مقابل رزمندگان قرار دهند اما نتوانستند، اظهار کرد: امروز تحلیلگران آنها اعلام کردند که غزه از بین رفتنی نیست. هجمه به بیمارستان‌ها زبانزد عام و خاص شده و رفتارهای غیرحقوقی و غیردیپلماتیک از آنها سر می‌زند. رفتارهای جنون‌آمیز صهیونیست‌ها نه از سر قدرت، بلکه از سر استیصال است. 

وی گفت: امیدواریم خداوند به زودی پیروزی فلسطینی‌ها را رقم بزند و ما شاهد خفت و خواری بیشتر صهیونیست‌ها باشیم. مردم ایران همواره فریاد آزادی‌خواهی فلسطین را سر داده‌اند و به عنوان مردم با فرهنگ و آبرومند شناخته می‌شوند. 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۲هزار نقطه

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اعلام اینکه راهپیمایی روز قدس امسال را صبح روز جمعه از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و روستاهای سراسر کشور به سمت محل برگزاری نماز جمعه خواهیم داشت، افزود: راهپیمایی در بیش از ۲ هزار نقطه و با بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود. برای هر ۳۱ استان سخنران مشخص شده و بیش از ۱۵۰۰ مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند. 

سردار شریف خاطرنشان کرد: پیام وحدت ملت ما پیرامون موضوع حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان نهادینه شده است و در این زمینه در کشور وحدت رویه وجود دارد که قابل تقدیر است و به امنیت و اقتدار کشور ما کمک می‌کند. 

وی یادآور شد: در این مدت موج مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از رزمندگان مقاومت از سوی مردم ما افزایش یافته است. 

امروز؛ برگزاری نشست «منبر مقاومت» با حضور رئیس‌جمهور

سردار شریف افزود: امروز بعد از ظهر نشست مهمی تحت عنوان «منبر مقاومت» برگزار خواهد شد و شاهد سخنرانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، رئیس دفتر سیاسی حماس، رهبر انصارالله یمن و رهبرانی از مقاومت عراق در یک نشست واحد خواهیم بود. 

وی یادآور شد: پیام شخصیت‌ها و مقاومت به صورت مجازی پخش خواهد شد. 

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اظهار کرد: پیکر مطهر شهداری عزیزمان در کنسولگری ایران در دمشق، در روز قدس در تهران تشییع می‌شود و پس از آن پیکرهای مطهر شهدا به زادگاه‌های خودشان منتقل می‌شود. روز شنبه نیز پیکر مطهر شهید «محمدرضا زاهدی» در اصفهان تشییع می‌شود. 

سردار شریف با بیان اینکه مراسم تشییع در تهران از ۱۰ صبح و همزمان با شروع راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود، اعلام کرد: این مراسم از میدان فردوسی آغاز می‌شود. سخنران این مراسم در تهران، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه خواهد بود.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس به شرح زیر اعلام شد:

۱. مسجد امام حسین (ع): میدان امام حسین (ع) خیابان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

۲. مسجد جامع ابوذر: میدان ابوذر خیابان ابوذر خیابان شهید برادران ،حسنی خیابان قزوین خیابان کارگر میدان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

۳. مسجد مظهری: خیابان قزوین میدان قزوین خیابان کارگر جنوبی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

۴. مسجد امام زمان (عج): خیابان آزادی تقاطع خیابان بهبودی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

۵. مسجد ابوالصدق: خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران 

۶. مسجد حضرت مهدی (عج): خیابان ستارخان میدان توحید خیابان توحید خیابان آزادی میدان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران 

۷. مسجد الجواد (ع): میدان هفتم تیر خیابان کریمخان میدان ولی عصر (عین الله تعالی فرجه الشریف) بلوار کشاورز، دانشگاه تهران 

۸. مسجد امام جعفر صادق (ع): فلکه اول صادقیه خیابان ستارخان خیابان توحید خیابان آزادی میدان انقلاب اسلامی دانشگاه تهران

۹. مسجد حضرت امیر (ع): خیابان کارگر شمالی میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

۱۰. مسجد جامع رسول اکرم (ص):  تهرانسر، بلوار شاهد بلوار تهرانسر میدان کمال الملک بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.