رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف تاکید کرد: قطعاً کشورهای اسلامی این توان را دارند که رژیم صهیونیستی را سر جایش بنشانند و ان‌شاءالله برای همیشه از صحنه روزگار محو کنند.

مراسم‌های روز جهانی قدس در سراسر دنیا باید پررنگ‌تر و گسترده‌تر برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با اشاره به گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی با تاکید بر اینکه امسال مسأله فلسطین و غزه به موضوعی جهانی تبدیل شده است، گفت: امسال روز قدس یک روز مهمی برای همه دنیا است چراکه که جهانیان شاهد ۶ ماه جنایت و نسل‌کشی رژیم غاصبی هستند که سرزمین ملتی را غصب کرده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم روز جهانی قدس، تصریح کرد: مراسم‌های روز جهانی قدس در سراسر دنیا باید پررنگ‌تر و گسترده‌تر از قبل برگزار شود که البته با توجه به حمایت‌هایی که به ویژه طی ماه‌های گذشته از سوی آزادی‌خواهان دنیا درباره مساله فلسطین به نمایش گذاشته شده است، بی شک شاهد برگزاری گسترده مراسم روز جهانی قدس و محکومیت اقدامات رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی در سراسر دنیا خواهیم بود.

این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: دومین گامی که آزادی خواهان دنیا به ویژه امت مسلمان باید بعد از محکومیت سراسری اقدامات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس انجام دهند، اقدام عملی در پایان دادن به جنایات این رژیم و جلوگیری از نسل کشی مردم فلسطین است.

فلاحی با تاکید بر لزوم برگزاری اجلاس اضطراری کشورهای عربی در سطح عالی رتبه در موضوع فلسطین عنوان کرد: این اجلاس هر زمان که برگزار شود، دیر است چراکه باید در همان ماه‌های نخست و در سطوح عالی برگزار می‌شد؛ با این حال در مجلس شورای اسلامی به دنبال آن بودیم تا با همکاری پارلمان‌های کشورهای منطقه و همچنین کشورهای مسلمان اجلاسی مشترک با موضوع غزه برگزار کنیم که انتخابات‌های پارلمان عراق و همچنین مجلس ایران این موضوع را به تاخیر انداخت.

وی در پایان با بیان اینکه «برگزاری اجلاس کشورهای اسلامی اضطراری است که همچنان وجود دارد»، تاکید کرد: قطعاً کشورهای اسلامی این توان را دارند که رژیم صهیونسیتی را سر جایش بنشانند و ان شاءالله برای همیشه از صحنه روزگار محو کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.