۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 975801

مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار سیدی سوختگی ۱ نفر از اعضای یک خانواده را به همراه داشت و طی این حادثه جهیزیه عروس جوان در آتش سوخت.

جهیزیه عروس جوان مشهدی در آتش سوخت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش پاد سوم مرتضی حکم آبادی در این خصوص اظهار کرد: با اعلام حادثه آتش سوزی و احتمال محبوسی افراد، بلافاصله مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۳ و ۴۸ به محل اعزام شدند.

مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد افزود: در این حادثه طبقه همکف یک منزل مسکونی کاملا شعله ور شده بود و مادر و ۳ فرزند یک خانواده به دلیل وجود دود و شعله فراوان در ساختمان گرفتار شده بودند که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط مادر از ساختمان خارج شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه همزمان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده با مهار شعله‌های آتش و جلوگیری از سرایت آن به مناطق مجاور آتش سوزی را کاملا خاموش کردند.

حکم آبادی در رابطه با خسارات این حادثه گفت: طبقه همکف ساختمان با خسارت زیادی روبرو شد و جهزیه عروس جوان در میان شعله‌های آتش کاملا سوخت و یکی از افراد نیز دچار سوختگی شده بود که تحویل نیروهای اورژانس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.