کلیمیان ایران همراه با سایر ادیان الهی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

کلیمیان ایران در راهپیمایی قدس جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند

یونس حمامی لاله‌زار رهبر دینی کلیمیان ایران امروز جمعه در جمع کلیمیان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اقدامات رژیم جنایتکار اسرائیل را مغایر دستورات تورات و آیین حضرت موسی(ع) و همچنین وظیفه پیروان ادیان الهی را دفاع از مظلوم دانست.

رهبر دینی کلیمیان ایران ادامه داد: مردم غزه در ۶ ماه اخیر تحت حملات وحشیانه هستند و بیمارستان، مساجد و زنان و کودکان بی دفاع مورد حمله واقع می‌شوند و امکان هیچ کمک رسانی به آنها وجود ندارد.

حمامی لاله زار یادآور شد: امیدی به دولت‌ها نیست؛ بهتر است که ملت‌های آزاده فشار وارد کنند تا جنگ غزه به آتش بس منجر شود تا بتوان به مردم مظلوم غزه کمک کرد.

کلیمیان ایران در راهپیمایی قدس جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه هفدهم فروردین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشتهای گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس، ‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه‌هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران آغاز شده و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.