نماینده مردم تربت‌ حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام عملیات طوفان الاقصی و به اسارت گرفتن ۴۰۰ نفر در این عملیات، اثبات شکست‌پذیری اسرائیل است.

طوفان الاقصی اثبات شکست‌پذیری اسرائیل است

به گزارش قدس خراسان، محسن زنگنه ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تربت حیدریه اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی در سکوت مجامع بین‌المللی پیش از این عملیات، ترور فرماندهان حماس را آغاز کرده بود و آنان اهانت و جسارت به بیت‌المقدس می‌کردند.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از یک سال قبل یهودی‌سازی بیت‌المقدس را آغاز کرده بود، به نحوی که در دو سال گذشته بیش از دو میلیون یهودی وارد کرانه باختری شدند.

وی گفت: اگر کرانه باختری و غزه از دست برود چیزی از فلسطین باقی نمی‌ماند، اسرائیل در بسیاری از کشورهای اسلامی سفارت خانه باز کرده بود که با عملیات طوفان الاقصی شرایط تغییر کرد.

موازنه به نفع فلسطین تغییر کرده است

زنگنه ادامه داد: اکنون موازنه‌ به نفع فلسطین تغییر کرده است و بسیاری از مهاجران یهودی خانه‌های خود را می‌فروشند و باز می‌گردند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار قاآنی چند ماه قبل گفت، خانه در اسرائیل ارزان می‌شود و امروز ارزان شده است و بسیاری از مهاجران در حال فروش خانه‌های خود در سرزمینی‌های اشغالی هستند.

وی تصریح کرد: اکنون هیمنه اسرائیل شکسته شده است و کاری که اعراب در جنگ ۶ روزه نتوانستند انجام دهند، یک گروه چریک کوچک انجام داد.

زنگنه بیان کرد: ان‌شاءالله زودتر از ۲۵ سال گفته شده توسط رهبر معظم انقلاب برای اضمحلال این رژیم غاصب، شاهد نابودی آن خواهیم بود.

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خباثت رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق گفت: در خصوص حمله آن به کنسولگری کشورمان هم هر تدبیری شورای امنیت ملی و رهبری اتخاذ کنند باید به آن عمل کنیم، نباید از رهبری جلو بزنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.