فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در بازدید از منطقه مرزی نگور در جمع نیروهای مرزبانی گفت: صلابت و اقتدار کشور از تلاش مرزبانان سرچشمه می‌گیرد و افتخاری بالاتر از آن نیست.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور: صلابت و اقتدار کشور از تلاش مرزبانان سرچشمه می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد علی گودرزی روز شنبه در منطقه مرزی نگور، کار مرزداران این منطقه مرزی را بسیار پراهمیت و با ارزش خواند و ادامه داد: روحیه انقلابی و رشادت مجاهدانه مرزداران در این حادثه باعث افتخار برای نظام، نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است و ما باید این روحیه انقلابی را حفظ کنیم.

وی ضمن تقدیر از رشادت و دلاورمردی مرزبانان اظهارکرد: مرزداران شجاعانه جنگیدند و مقاومت کردند و دشمن را فراری و تعدادی از آنها را زخمی و به هلاکت رساندند و توطئه گروهک های تروریستی را خنثی کردند تا آن‌ها به اهداف خودشان نرسند.

وی بیان کرد: وجود نیروهای دلاور و سلحشور باعث افتخار نیروی انتظامی است مرزداران در این منطقه همان کاری را کردند که رزمندگان دفاع مقدس و مدافین حرم می‌کنند و با داشتن این روحیه انقلابی هیچ موقع زیر بار زور، آمریکا و اشرار نمی‌رویم و روی پای خودمان با رشادت و تا پای جان ایستاده‌ایم.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: مردم کشور جمهوری اسلامی ایران امنیت مرزها را مدیون مرزبانان غیور هستند بنابراین شما جان بر کفان باید با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه در حفظ مرزهای کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نباشید.

وی خطاب به مرزداران نگور تاکید کرد: مرزبانان، سربازان واقعی نظام و رهبر معظم انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از آن نیست؛ بر خود لازم دانستیم در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور از نزدیک در این مکان حضور پیدا کرده و از شما تقدیر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.