۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 976342

فصل سوم رئالیتی‌شو پدرخوانده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب قرار است از عید فطر پخش خود را از پلتفرم فیلم‌نت آغاز کند.

فصل سوم «پدرخوانده» از عید فطر می آید

به گزارش قدس آنلاین، تغییر مهم این فصل حذف نقش جک اسپارو و جایگزینی نقش شرلوک هولمز به عنوان نقش مستقل سناریو  است. .هنوز اطلاعاتی درباره توانایی‌های این شخصیت ارائه نشده اما به نظر می رسد او نیز مانند «جک» ساید مستقلی است که می‌تواند روند بازی را به طور کل عوض کند.

ماجرای «پدرخوانده ۳» در حال و هوای نیمه وسترن در یک کلبه شکار متعلق به مافیای قهوه اتفاق می‌افتد و طراحی لباس و صحنه این سری نیز از تم وسترن سرد و برفی برخوردار است.

کامبیز دیرباز همانند سری های پیشین به عنوان گرداننده حضور دارد.

در این فصل بازیکنانی از جمله آشا محرابی، شکیب شجره، سینا رازانی، الیکا عبدالرزاقی، سعید ترابی، میثم درویشان پور، نیما شاهرخ شاهی، مجید واشقانی، رامین راستاد، محمد نادری، سید علی صالحی، مهدی دانایی مقدم، هدیه بازوند، ساغر قناعت، مرتضی عقلمند، نصرت میرعظیمی، پیام احمدی نیا، مهدی مدرس، امیرمهدی ژوله، هومن خیاط، کامران تفتی، کمند امیرسلیمانی، سید جواد هاشمی، امیرحسین رستمی، بهنام شرفی، زهرا بهروزمنش، حسین رفیعی، حوریه مقدم، امیر غفارمنش، مهران میرزایی، مهدی صبایی، محمدرضا هاشمی، فقیهه سلطانی، نورا هاشمی، مرجان مومنی، سیاوش مفیدی، شهره سلطانی و علیرضا مهران با هم به رقابت می پردازند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    آرش عدل پرور هم بازی کرده