مشاور فرمانده کل قوا گفت: محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود و جنگ غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه رقم می‌زند.

محور مقاومت به رهبری ایران تعیین‌کننده سرنوشت منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر سیدیحیی صفوی در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری دمشق اظهار کرد: سردار زاهدی در اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار و عملکرد یک انسان کم‌نظیر و مطلوب خدا بود. اندیشه و تفکر او اسلامی و در صراط مستقیم و خط سیاسی امامین انقلاب بود.

وی افزود: او اهل ذکر بود و اخلاق او با بسیجیان و عموم مردم چه در جنگ کردستان در سال ۵۷ و قبل از شروع جنگ و با بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس نیکو بود. بعد از آن هم سه دوره در کنار جبهه مقاومت فعالیت کرد.

مشاور عالی فرمانده کل قوا یادآور شد: این شهدا در بهترین ماه خدا که لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) است به دست پست‌ترین مخلوقات یعنی رژیم صهیونیستی پلید و خونخوار به شهادت رسیدند، این شهادت‌ برای آنها بالاترین رتبه است و برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه آفرین است اما برای خانواده‌ها و نظام جمهوری اسلامی سنگین است.

وی افزود: خون این شهدای مظلوم و خون شهدای مدافع حرم، مقاومت و فلسطین مظلوم، بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه و کشور ما رقم می‌زند. محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.