منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس دوازدهم گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از معدود مناطق ویژه کشور است که معافیت مالیاتی ندارد و این برای جذب سرمایه گذار اصلا خوب نیست.

آخرین وضعیت معافیت مالیاتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

به گزارش قدس آنلاین، یاسر عربی ضمن بیان اینکه یکی از نقاط ضعف ما جذب سرمایه گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار است، تاکید کرد: باید برنامه ریزی ها به نحوی پیش برود که ایجاد علاقه در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی در استان سمنان و شهرستان گرمسار صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در کنار جذب سرمایه گذاری خارجی باید کسانی که در داخل کشور بوده و علاقمند هستند در زمینه رونق اقتصادی سرمایه گذاری کنند نیز ترغیب شوند، افزود: جذب سرمایه گذاری در کنار مشوق‌های اقتصادی تسهیل خواهد شد.

منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در کمال تعجب معافیت مالیاتی ندارد، گفت: همواره بیان می‌شود که مزیت‌های مناطق ویژه اقتصادی معافیت مالیاتی است و ظاهراً گرمسار یکی از معدود مناطق ویژه اقتصادی کشور است که معافیت مالیاتی ندارد.

عربی با بیان اینکه این موضوع قطعاً نیاز است که مورد پیگیری مسئولان و ریاست جمهوری صورت گیرد، بیان کرد: خواسته مردم گرمسار این است که بتوانیم معافیت مالیاتی را در منطقه ویژه داشته باشیم تا شاهد تسهیل گری در این زمینه سرمایه گذاری باشیم.

وی به ضرورت ارتقای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار نیز تاکید کرد و گفت: در زمینه زیرساخت‌ها و راه اندازی واحدهای صنعتی داخل منطقه ویژه اقتصادی نیاز است که اقدامات جدی تری صورت گیرد.

نماینده منتخب مردم گرمسار و آرادان در مجلس آتی با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد که بیش از ۱۵ واحد تولیدی در منطقه ویژه گرمسار به صورت کامل راه اندازی شده باشد، تاکید کرد: مشکل انرژی یکی از مهمترین مسائل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار است.

عربی با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هیأت دولت در آینده نزدیک صورت می‌گیرد، بیان کرد: امیدواریم که برای افزایش ظرفیت برق منطقه ویژه اقتصادی تا سفر رئیس جمهور تمهیداتی اندیشیده شود که شاهد رفع کاستی‌های حوزه برق در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.