مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ضبط بیش از ۱۶ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در همدان خبر داد و گفت: این قاچاقچی سوخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد.

محکومیت ۱۳ میلیارد ریالی برای قاچاق سوخت در همدان

به گزارش قدس آنلاین، مرضیه یونسی افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق ۱۶ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش چهار میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و در نظر گرفتن نحوه جاسازی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت هشت میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت چهار میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون کشنده، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نقره داغ کشتارگاه مرغ متخلف در همدان

یونسی افزود: کشتارگاه مرغ متخلف به پرداخت ۷۲۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی برای گرانفروشی محکوم شد.

وی گفت: پرونده گران فروشی ۲۴۹ هزار و ۳۰۰ کیلو گرم مرغ برای یک کشتارگاه به ارزش ۱۷ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و مالک کشتارگاه را به پرداخت ۵۲۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، شعبه همچنین مدیر کشتارگاه را به عنوان شخص حقیقی به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال و در مجموع متهمان را به پرداخت ۷۲۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: بازرسان جهادکشاورزی و اتاق اصناف در بازرسی های متعدد از این واحد صنعتی، گزارش تخلف گران فروشی مرغ را تنظیم و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.