۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 976716

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در مورد گزینه‌های سرمربیگری این تیم توضیحاتی ارائه داد.

سعید معروف گزینه‌ سرمربی‌گری شهداب

به گزارش قدس آنلاین، تیم والیبال شهداب یزد در فینال سی‌وهفتمین دوره لیگ برتر والیبال مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید.

امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب در گفت‌وگو با ایسنا در مورد  ادامه یا عدم ادامه همکاری با محمدرضا تندروان برای فصل آینده گفت: سال گذشته قرارداد آقای تندروان را دو سال تمدید کردیم اما نیم فصل اول شرایط به سمت وسویی پیش رفت که به دنبال تغییرات بودیم اما نه تغییرات بادی به هر جهت. ما به دنبال گزینه خارجی یا یکی از ستاره‌های نسل سابق بودیم اما به هر حال با توجه به شرایطی که داشتیم از کادر فنی‌مان حمایت کردیم.

او افزود: آقای تندروان سال آینده هم با ما قرارداد دارد اما باید ببینیم ابتدا بودجه‌ای که هیات رئیسه ظرف روزهای آینده تصویب می‌کند چقدر است. در ادامه مذاکره کنیم. آقای تندروان جزو گزینه‌هایمان است و باید ببینیم چه می‌شود.

شرافت، سعید معروف را هم یکی از گزینه‌های مربیگری شهداب برای سال آینده عنوان کرد و گفت: سعید معروف اسطوره والیبال این مملکت است. وقتی بحث مربیگری تیم ملی شد شاید برخی معتقد بودند چون تجربه مربیگری ندارد در تیم ملی موفق نمی‌شود اما ما با توجه به شخصیت و کاریزمایی که از او سراغ داریم، مطمئنیم در این بخش هم موفق می‌شود. با آقای معروف هم صحبت‌هایی شده است. با هم در ارتباط هستیم. او هم جزو گزینه‌های ماست. ابتدا باید بودجه باشگاه را مشخص کنیم و در نهایت ببینیم با توجه به هدفمان مناسب‌ترین گزینه کدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.