۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 976963

محمدعلی بهمنی غزل‌سرای صاحبنام و خوش‌ذوق کشورمان میهمان ویژه‌برنامه عید فطر «سرزمین شعر» در شبکه چهار سیما می‌شود.

محمدعلی بهمنی وارد «سرزمین شعر» می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه «سرزمین شعر»، با گذشت پخش بیش از نیمی از این برنامهٔ تلویزیونی که این شب‌ها روی آنتن شبکه چهار سیماست، نظرسنجی‌هایی در شبکه‌های اجتماعی این برنامه تلویزیونی صورت گرفته است.

براساس نتایج این نظرسنجی‌ها، حدود ۷۹.۵ درصد از شرکت‌کنندگان، برنامهٔ تلویزیونی «سرزمین شعر» را در حمایت از ادبیات و شعر معاصر موفق دانستند.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما نیز در گفت‌وگویی دربارهٔ استقبال از ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان و نوروز، برنامهٔ سرزمین شعر را نوآورانه دانست و گفت: رقابت «سرزمین شعر» هم حال و هوای رمضان را دارد، هم حال و هوای نوروزی را و خوشبختانه با اقبال گستردهٔ مردم روبه‌رو شده است.

در جلسهٔ ارتباط مستقیم عوامل برنامهٔ تلویزیونی سرزمین شعر با مخاطبان که روز دوشنبه، ۲۰ فروردین ماه در واحد ارتباطات صدا و سیما (۱۶۲) برگزار شد، مخاطبان این برنامه، به‌صورت مستقیم با عوامل برنامه گفت‌وگو کردند و نظرات خود را به دست‌اندرکاران برنامه ارائه دادند و درخواست استمرار این برنامه را مطرح کردند.

برنامهٔ «سرزمین شعر» پیش از این، در آستانهٔ سال نو و شب‌های قدر به‌صورت ویژه‌برنامه روی آنتن شبکهٔ چهار سیما رفت و قرار است که در سه‌شنبه‌شب که مصادف با شب عید فطر است، به‌صورت ویژه‌برنامهٔ عید فطر پخش شود.

میهمان ویژه‌برنامهٔ عید فطر سرزمین شعر، محمدعلی بهمنی، غزل‌سرای بنام و خوش‌ذوق کشورمان است.

برنامهٔ «سرزمین شعر»، به تهیه‌کنندگی علی زارعان، از شنبه، ۲۶ اسفند پخش خود را آغاز کرده و هر شب، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکهٔ چهار سیما پخش می‌شود.
گفتنی است که ساعت ۹:۳۰ صبح روز بعد، زمان بازپخش این برنامه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.