۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 976970

رسانه‌های لهستانی از پیشنهاد جدی تیم چستوخوا به سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران خبر دادند که اکنون روی نیمکت صربستان است.

عبادی‌پور دوباره شاگرد کولاکوویچ می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های لهستانی ادعا کردند که ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی صربستان ممکن است به زودی هدایت تیم چستوخوا را بر عهده بگیرد. کولاکوویچ اکنون هدایت تیم ملی والیبال صربستان را بر عهده دارد و قرار است به زودی پاسخ نهایی‌اش را درباره حضور در این تیم لهستانی برای فصل بعد اعلام کند.

ادعای رسانه لهستانی در خصوص پیوستن ایگور کولاکوویچ به پلاس لیگا درحالی است که چستوخوا اکنون در رده پانزدهم لیگ والیبال لهستان قرار دارد. پیش از این نیز رسانه‌های لهستانی اعلام کردند این باشگاه لهستانی مقصد بعدی میلاد عبادی‌پور است و دریافت‌کننده ایرانی، فصل بعد به لیگ لهستان باز خواهد گشت و در چستوخوا بازی خواهد کرد.

به گزارش سایت اسپورت پورتال لهستان، عبادی‌پور قبلا در تیم ملی ایران شاگرد کولاکوویچ بوده است و ممکن است دوباره در لهستان نیز با او کار کند.

عبادی پور  در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در تیم اسکرا در لیگ والیبال لهستان بازی کرد. او در این مدت ۱۴۶ بازی در پلاس لیگا انجام داد که در آن ۱۷۸۲ امتیاز جمع‌آوری کرد. او با تیم اسکرا قهرمان لهستان شد و دوران درخشانی در این تیم داشت. او در ادامه راهی میلانو ایتالیا و اورال روسیه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.