۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 977403

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۹۴۷ نیکوکار برای حمایت و رسیدگی امور ایتام و محسنین این شهرستان در ماه مبارک رمضان جذب شدند.

جذب ۹۴۷ حامی جدید برای ایتام سبزوار

محمد داورزنی اظهار کرد: حامیان جدید با حمایت‌های خود هزار و ۴۲۴ فرزند یتیم و محسنین را زیر پوشش بردهاند.

وی تصریح کرد: هم‌اینک شمار ایتام زیر پوشش کمیته امداد سبزوار، که نیازمند حامی هستند، ۵۴۷ نفر است که افراد حتی با سرانه صد هزار ریال می‌توانند داوطلب حمایت شده و بدین منظور با شماره ۰۹۹۱۲۷۰۵۴۵۰ تماس بگیرند.

داورزنی گفت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آن‌ها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌شوند یا آن که پدرشان در قید حیات است اما به دلیل بیماری یا زمین‌گیر بودن، قادر به تامین معاش خانواده نیست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با بیان اینکه هم اینک ۹ هزارو ۲۰ حامی از ۵۰۳ فرزند یتیم و ۲ هزارو ۲۲ فرزند محسنین حمایت می‌کنند، گفت: حامیان ایتام در این شهرستان سال گذشته ۷۷ میلیارد ریال به یتیمان و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی اظهار کرد: شمار ایتام نیازمند زیر حمایت کمیته امداد سبزوار در سال گذشته ۴۸۵ نفر بود که با جذب ۲ هزار و ۸۵۰ نفر حامی، ۳۷ میلیارد ریال به آن‌ها مساعدت شد.

داورزنی افزود: شمار فرزندان محسنین زیر حمایت این نهاد نیز ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است که با جذب پنج هزار و ۲۰۰ حامی ۴۰ میلیارد ریال به آن‌ها کمک شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.