سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد گفت: تمام تلاش ما این است که هزینه اعزام های برون مرزی تیم منتخب هیمالیا نوردی باشگاه های مشهد تامین شود.

هزینه صعود های برون مرزی تیم هیمالیانوردی مشهد تامین می شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی مشهد، علی برومند در مراسم اعزام تیم هیمالیا نوردی منتخبین باشگاه های مشهد به قله دماوند ادامه داد: واقعا جای تقدیر و تشکر دارد که شهر مشهد دارای چنین تیم قوی و منسجمی برای صعود های برون مرزی است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه از کمترین فرصت ها برای آمادگی استفاده می‌کنید نشانه عزم جدی شما برای رسیدن به این هدف بزرگ است.

رئیس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی مشهد نیز در این مراسم گفت: باعث افتخار است که پس از سالها سکوت در کوهنوردی مشهد امروز شاهد یک اتفاق خوب هستیم.

مهدی جلیل زاده اظهار کرد: تشکیل تیم هیمالیانوردی در شهر مشهد یک اتفاق بزرگ است و نباید این دستاورد را دست کم بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار منتخبین باشگاه های مشهد در اردوی هیمالیانوردی شرکت می کنند که امیدوارم با ادامه این روند شاهد پرورش چند پلنگ برفی دیگر در شهرمان باشیم.

دبیر کمیته هیمالیانوردی هیات کوهنوردی مشهد نیز اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی که در منطقه دماوند وجود دارد امیدوارم برنامه های تیم به خوبی اجرا و اعضا به آمادگی بیشتری دست پیدا کنند.

جواد اکبری افزود: این چهارمین اردوی تیم هیمالیانوردی مشهد است که این روند تا رسیدن به آمادگی کامل برای صعودهای بروم مرزی و بالای ۷ هزارمتر ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.