عملیات اجرایی پروژه میدان خلیج فارس در بردسکن آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه میدان خلیج فارس در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، شهردار بردسکن گفت: با توجه به اینکه ورودی غربی شهر بردسکن یکی از نقاط مستعد حادثه بود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری و شورای اسلامی و تصویب آن در شورای ترافیک و شهرستان و شورای همتای استان، احداث میدان در ورودی غربی شهر بردسکن در مقابل بهشت رضا مورد موافقت قرار گرفت و با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی و موافقت فرمانداری این میدان به نام خلیج فارس نامگذاری شد.

مهندس محمد حسین مدیح عنوان کرد: خوشبختانه اعتبار این پروژه که بالغ بر ۵ میلیارد تومان می‌باشد در بودجه سال جاری شهرداری مورد تصویب قرار گرفته است و تمام تلاش شهرداری بر این است بتواند این پروژه را ظرف کمتر از ۹۰ روز با بسیج امکانات  به اتمام و مورد بهره‌برداری برساند.

شهردار بردسکن گفت: در اجرای این پروژه ۱۰ تیم از واحدهای مختلف شهرداری به استعداد روزانه ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اجرای این پروژه مشارکت  دارند که بتوانیم در موعد مقرر حتی زودتر تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

سرهنگ حسن شاکری فرمانده پلیس‌ راه بردسکن از اقدام جهادی شهرداری و شورای اسلامی در اجرای این پروژه قدردانی کرد و افزود: با توجه به اینکه ورودی غربی شهر بردسکن مقابل بهشت رضا یکی از نقاط مستعد حادثه بود و احداث این میدان از ضروریات بود پس از تایید در شورای ترافیک شهرستان و استان شهرداری بعد از تصمیم گرفت در یک اقدام جهادی با بسیج امکانات این پروژه را در ظرف کمتر از ۹۰ روز تکمیل و مورد بهره برداری برساند.

فرمانده پلیس‌ راه بردسکن گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس که از ۲۴ اسفند ماه تا چهاردهم فروردین ماه ادامه داشت با توجه به حجم ترافیکی محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن متاسفانه یک فقره تصادف منجر به فوت و به لحاظ تعداد متوفیان دونفر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش را داشتیم.

خبرنگار علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.