تارنمای خبری آکسیوس مدعی شد که رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر مخالفت واشنگتن با واکنش احتمالی تل‌آویو به عملیات تنبیهی ایران تاکید کرده است.

آکسیوس: بایدن، نتانیاهو را از پاسخ به حمله ایران برحذر داشت

به گزارش قدس آنلاین، تارنمای خبری آکسیوس آمریکا در خبری مدعی شد که جو بایدن، رییس جمهور این کشور امروز(یکشنبه) در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به او گفته است که واشنگتن از هیچگونه واکنش احتمالی تل‌آویو علیه تهران در واکنش به حمله‌های تنبیهی بامداد امروز جمهوری اسلامی حمایت نخواهد کرد.

آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید مدعی شد که بایدن و مشاوران ارشد او به شدت درباره واکنش اسراییل به حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی نگرانند زیرا این احتمال وجود دارد که چنین واکنشی به جنگی منطقه‌ای با عواقب فاجعه‌بار منجر شود.

این تارنمای خبری به نقل از بایدن(خطاب به نتانیاهو) نوشت: آمریکا در هیچگونه عملیات حمله علیه ایران مشارکت نمی‌کند و از چنین عملیات‌های(احتمالی) حمایت نخواهد کرد.

آکسیوس همچنین مدعی شد که نتانیاهو نیز در واکنش اعلام کرده است که این موضع آمریکا را درک می‌کند.

ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حملات ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ و موشک‌های هایپرسونیک فتاح و سجیل و خرمشهر را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. در موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.