سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با ابراز امیدواری نسبت به عدم ایجاد جبهه‌ای جدید میان این رژیم و ایران، گفت رژیم صهیونیستی باید برای این احتمال آماده باشد.

سخنگوی ارتش اسرائیل: امیدوارم حمله ایران به ایجاد جبهه‌ای جدید منجر نشود

به گزارش قدس آنلاین، «پیتر لرنر» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت احتمال اینکه حمله ایران به رژیم صهیونیستی جبهه جدیدی در درگیری‌های دو طرف ایجاد کند پایین است، اما تل‌آویو باید برای این احتمال آماده باشد.

این سخنگوی صهیونیست در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه خبری اسکای مبنی بر اینکه آیا حمله ایران جبهه‌ای جدید در درگیری‌های طرفین ایجاد می‌کند، گفت: «بی‌شک امیدوارم چنین نباشد». بااین‌حال، او اذعان کرد که رژیم اشغالگر باید برای چنین احتمالی خود را آماده کند.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید با چشمان باز اوضاع را تحت‌نظر داشته باشد، گفت در این راستا سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.