فرماندار مشهد گفت: ۲۵۰۰ واحد مسکونی مسکن ملی مهرگان دو، تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 

به گزارش قدس خراسان، صبح امروز محسن داوری در حاشیه بازدید مدیران ستادی و اجرایی استان از بخش مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز علاوه بر بازدید از پروژه بیمارستان ۵۴۰تختخوابی و پل دهرود به همراه استاندار خراسان رضوی بازدید از پروژه مسکن ملی مهرگان هم در دستور کار بود، که صورت پذیرفت.

وی افزود: قرعه کشی این واحدها انجام شده و صاحبان آن‌ها مشخص است. بخشی از ۲۵۰۰واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی منطقه مهرگان دو تا پایان اردیبهشت ماه و بخشی دیگر تا پایان سال تحویل متقاضیان خواهد شد.

داوری در پاسخ به خبرنگار ما در پیگیری مشکلات شهرک مهرگان یک از جمله کمبود مدرسه، مشکل دفع فاضلاب به دلیل سنگلاخی بودن بستر خاک و نبود سیستم اگو گفت: مشکل نانوایی و مدرسه شهرک مهرگان یک برطرف شده هر چند به شرایط مطلوب نرسیده ایم, اما در ساخت شهرک مهرگان دو تلاش شده مشکلات شهرک مهرگان یک وجود نداشته باشد دو مدرسه در حال ساخت  و رفع مشکل فاضلاب در دست اقدام است.

فرماندار مشهد اظهار کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به مشهد است، در فاز اول اورژانس آن به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل این پروژه طبق برنامه در دست اقدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.