برکناری پاکو خمس از مربیگری تراکتور تبریز زیاد دور از انتظار نبود، اما حالا بسیاری از علاقه‌مندان به این تیم و هواداران فوتبال با این سوال مواجه شدند که گزینه هدایت تراکتور در ادامه رقابت های لیگ برتر چه کسی خواهد بود؟

اسکوچیچ دوباره به فوتبال ایران برمی‌گردد؟

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه مدیران تراکتور خبر قطع همکاری با خمس را در کانال ارتباطی خود منتشر کردند، نام یحیی گل محمدی به عنوان جدی ترین گزینه مربیگری این تیم در کانال های هواداران تراکتورسازی منتشر شد، موضوعی که با واکنش های متعددی همراه بود.

گل محمدی که پیش از این در تبریز هدایت تراکتور را برعهده داشته، موافقان و مخالفان دانه درشتی دارد به همین علت جنجال بزرگی بابت حضور احتمالی او در محافل خبری و هواداری به راه افتاد، تا جایی که سرپرست تیم فوتبال تراکتور مجبور شد خیلی سریع به این مساله واکنش نشان دهد و در اظهارنظری رسمی اعلام کند که گزینه مربیگری این تیم قطعا گل محمدی نیست.

با این حال همچنان نام گل محمدی در فهرست گزینه مربیگری این باشگاه وجود داشت تا اینکه برخی کانال های هواداری مدعی شدند فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلبا که به دلیل عدم کسب نتایج نامناسب از تیم اماراتی جدا شد نیز گزینه مربیگری تراکتور است، اما به سرعت این خبر هم تکذیب شد و برخی کانال های نزدیک به باشگاه مدعی شدند فرهاد مجیدی گزینه خودخوانده تراکتور است. پس از انتشار این خبر، جزئیات جدیدی در خصوص حضور احتمالی مجیدی در تبریز منتشر شد که دستمایه طنزپردازی برخی هواداران فوتبال دوست تبریزی شد.

یکی از کانال های خبری در این خصوص ادعا کرد پس از برکناری خمس، فرهاد مجیدی خودش با زنوزی تماس گرفته و اعلام آمادگی کرده که هدایت تراکتور را به دست گیرد؛ خبری که نه تائید شد نه تکذیب تا ابهامات در این خصوص به شکل عجیبی افزایش یابد.

اما انگار برخلاف گمانه زنی های موجود مسوولان باشگاه تراکتور سراغ هیچ یک از این گزینه ها نرفته بودند و در نظر داشتند از میان سایر گزینه ها سرمربی بعدی خود را انتخاب کنند. در این خصوص برخی منابع خبری ادعا کردند گزینه کلیدی آن ها یک مربی ایرانی و یک مربی کروات است که ممکن است ظرف روزهای آینده یکی از این دو نفر هدایت تراکتور را برعهده گیرد.

این منابع خبری مدعی شدند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی گزینه خارجی و سعید دقیقی گزینه ایرانی این تیم است که در صورت موافقت به عنوان سرمربی جدید و جانشین خمس فعالیت خود را در تبریز آغاز می کند، اما هیچ اشاره ای به جزئیات مذاکرات با این دو مربی نشد تا شائبه ها در این خصوص به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

از طرفی مدیران این باشگاه، مربی مستعفی تراکتور که پس از شکست سنگین برابر ذوب آهن از کار استعفا داده بود را دوباره به باشگاه فراخواندند تا زمان انتخاب سرمربی تیم محمد نصرتی دستیار ایرانی خمس تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد تا اوضاع دچار بحران بیشتر نشود.

حالا باید دید مدیران این باشگاه در نهایت موفق به استخدام کدام گزینه برای مربیگری تیم فوتبال تراکتور خواهند شد. قطعا حضور سعید دقیقی که در حال حاضر به عنوان سرمربی شمس آذر مشغول فعالیت است کار آسانی برای تبریزی ها نیست به همین دلیل شانس او نسبت به گزینه خارجی کمرنگ تر است اما احتمال حضور قریب الوقوع اسکوچیچ محتمل تر است به همین علت بعید نیست اسکوچیچ دوباره در فوتبال ایران سر و کله اش پیدا شود و هدایت این تیم را برعهده بگیرد به ویژه اینکه مدیر برنامه ایرانی او رابطه بسیار مطلوبی با مدیران تراکتور دارد و همانطور که موفق به حضور پاکو خمس در این تیم شد می تواند اسکوچیچ را به مرد شماره یک تبریزی ها تبدیل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.