معاون عمرانی استاندار خوزستان به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در استان اشاره کرد و گفت: امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان تاکید کرد: دولت به مقوله مسکن نگاه ویژه‌ای دارد که بی شک استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تعاونی‌ها شتاب انجام این ابر پروژه در استان را بالا خواهد برد.

وی با اشاره به توان تعاونی‌ها، سرمایه‌دارها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقای کیفی ساخت مسکن در خوزستان افزود: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت‌های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیلگری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه‌ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه‌های عمرانی استان به خصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالا بردن سرعت و کیفیت پروژه‌ها خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اظهار کرد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه‌های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش‌های اساسی در حوزه‌های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد کرد.

وی به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.