دیده‌بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه اقدام رژیم صهیونیستی درباره پخش صدای کودکان و زنان فلسطینی توسط پهپادهای صهیونیستی را غیر اخلاقی و غیر انسانی عنوان کرد.

اقدام شنیع رژیم صهیونیستی در غزه برای هدف قرار دادن غیرنظامیان

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی در جنایتی جدید صدای کودکان و زنان فلسطینی را که درخواست کمک می‌کنند از طریق پهپادهای خود پخش می‌کند.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا -مدیترانه امروز سه‌شنبه در گزارشی این اقدام رژیم صهیونیستی را غیر اخلاقی دانست که هدف از آن ایجاد رعب و وحشت در میان مردم غزه و کشاندن آنها به قتلگاه است.

این نهاد اعلام کرد ساکنان اردوگاه آوارگان فلسطینی «النصیرات» گزارش دادند که صدای گریه‌های مکرر نوزادان و جیغ زنان را اواخر یکشنبه و دوشنبه شب شنیده‌اند.

این نهاد حقوق بشری در ادامه اعلام کرد سربازان دشمن به تعدادی از این ساکنان تیراندازی کردند و بعداً مشخص شد صداهای شنیده شده، صداهای ضبط شده‌ای است که توسط پهپادهای «کوادکوپتر» ارتش رژیم صهیونیستی  برای هدف قرار دادن آنها پخش می‌شود.

نهاد مذکور اعلام کرد گواهی شاهدان حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر صدای زنان و کودکان، صدای تیراندازی، درگیری مسلحانه و صدای انفجار و حرکت خودروهای نظامی را هم پخش می‌کرد و سپس به سمت کسانی که در تلاش بودند تا آنچه را که در اطراف خانه‌ها و مراکز پناهگاه اتفاق می‌افتد، کشف کنند یا سعی می‌کردند در این مکان‌ها تردد داشته باشند، شلیک می‌کرد.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه نسبت به خطر روش‌های غیر اخلاقی و غیر انسانی ارتش اشغالگر علیه غیرنظامیان در نوار غزه هشدار داد و عملیات قتل و اعدام عمدی و غیرقانونی را جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست.

در همین حال وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای جنگ غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر خبر داد.

جنگ اشغالگران علیه غزه تخریب عظیم زیرساخت‌ها و یک تراژدی انسانی بی‌سابقه را به همراه داشته است. صدها هزار نفر از مردم غزه به دلیل کمبود آب و برق در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و مقامات اشغالگر از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به آنها جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.