نماینده کشورمان به‌رغم کسب مقام پنجمی تفنگ بادی ۱۰ متر رقابت‌های قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی، از کسب سهمیه المپیک پاریس در این ماده بازماند.

تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد

به گزارش قدس آنلاین مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که در پنجمین روز این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.

دیروز در پایان دور مقدماتی، نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز با رده هفتم، راهی فینال شدند. امروز در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر، خدمتی در رده پنجم ایستاد و چهل امیرانی هفتم شد.

پیش از این در تفنگ ۱۰ متر، ایران توسط چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.

همچنین هانیه رستمیان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد. پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.