مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت پارسال برای مصرف ماشین‌آلات کشاورزی بین کشاورزان شهرستان‌های غرب خراسان رضوی توزیع شد.

۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس خراسان، حمید مظفری نژاد اظهار کرد: این محموله نفتگاز در راستای حمایت از بخش کشاورزی و رونق تولید به ناوگان این حوزه تخصیص یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار افزود: بر اساس ثبت درخواست‌های صورت گرفته در سامانه سدف ۶ هزار و ۳۵۷ دستگاه انواع ادوات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین و تیلر در غرب استان فعالیت دارند که سال گذشته ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت به این ادوات اختصاص یافت.

وی با اشاره به رشد ۲ درصدی مصرف سوخت بخش کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن گفت: تراکتورداران و مالکان ماشین آلات کشاورزی در منطقه سبزوار چنانچه تاکنون اطلاعات خود را در سامانه سدف ثبت نکرده‌اند باید در راستای توزیع نظام‌مند سوخت در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام کنند.

مظفری نژاد تصریح کرد: تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی منوط به برخورداری از برگ سبز و نصب پلاک است و برای دستگاه تیلر نیز برگه فروش معتبر از فروشنده مورد نیاز است که در صورت فقدان موارد مذکور امکان اراِئه خدمات به مشتریان وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.