رئیس بنیاد روایت فتح با بیان اینکه شورای عالی فیلم و سریال بنیاد فعال شده است، گفت: در حوزه فیلم‌سازی همکاری جدی با سازمان بسیج مستضعفان آغاز کردیم، کارها با برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت استان‌ها پیش خواهد رفت.

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

ساخت فیلمی درباره شهید بقایی

مقواساز خاطرنشان کرد: حرکتی در حوزه ساخت فیلم‌های سینمایی به صورت جدی شروع و ساخت چند فیلم هم مانند جنگل و فیلمی درباره شهید عبدالمجید بقایی (فرمانده قرارگاه کربلا) آغاز شده است؛ این موضوع با برنامه ریزی دقیق پیش می‌رود، سینما فقط یک بخش از هنر می‌شود و در تمامی دیگر بخش‌های هنری هم بسیج ورود جدی کرده است.

تصویب جشنواره‌ای برای «وعده صادق»

رئیس بنیاد روایت فتح در پاسخ به این سوال هم که آیا بنیاد روایت فتح در خصوص «وعده صادق» وارد عمل شده است؟ اظهار داشت: درباره اتفاق اخیر، موضوعاتی در جلسه مطرح و بررسی شد، حرکت‌های جدی در خصوص تولیدات آثار هنری در بخش‌های مختلف از جمله سینما در چارچوب «وعده صادق» شروع کرده ایم، در صدد هستیم که این روز تاریخی برای انقلاب اسلامی را با هنر و در تمامی بخش‌ها نگاه داریم.

مقواساز گفت: حتی یک جشنواره مصوب شد که سریع اقدام و همه بخش‌های هنری در چارچوب «وعده صادق» تولیدات خود را ارسال کنند تا بتوانند منتشر شوند.

وی با بیان این‌که در خصوص ساخت فیلم سینمایی با موضوع «وعده صادق» هم کمی پیشتر برویم اقدام‌هایی می‌شود، افزود: روزی که این اتفاق افتاد، رژیم صهیونیستی که سرش را زیر برف کرده بود و توهم تسلط از نیل تا فرات را داشت، پس از ۵۰ سال با انقلاب اسلامی پاسخ محکمی گرفت که باورش هم نمی‌شد. رژیمی که در حال غرق شدن است.

رئیس بنیاد روایت فتح درباره اینکه آیا تاکنون از میان کارگردان‌ها و فیلم‌سازها برای تولید آثاری در خصوص «وعده صادق» اعلام آمادگی کرده‌اند؟ گفت: تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته اما قصد داریم که به طور جدی وارد عمل شویم و در خصوص رژیم صهیونیستی، فلسطین و اتفاق اخیر تولیداتی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.