رئیس شورای اطلاع رسانی دولت بار دیگر به شایعات و گمانه زنی‌ها در خصوص تغییر و جابجایی در تم اقتصادی دولت واکنش نشان داد و تأکید کرد قرار نیست هیچ تغییری در این تیم رخ دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد

قدس آنلاین: سپهر خلجی امروز در جمع خبرنگاران حاظر در حیاط دولت به تداوم انتشار شایعاتی در مورد تغییر در تیم اقتصادی دولتو جابجایی وزیر اقتصاد و بانک مرکزی در روزهای اخیر واکنش نشان داد و با تأکید بر اینکه : اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی کشور افزایش یافته است، گفت: از طرفی کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم و حتی تورم هم مهار شد و روند آن کاهشی است که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است که به نظر می‌رسد برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: اما قرار نیست هیچ تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    بنده خدا آقای خلجی ! آخه دیگه تورم کمرشکن و رکورد نهم بین ۲۰۰ کشور از لحاظ تورم و دلار ۶۸ هزار تومانی و اجاره خانه های وحشتناک و قیمت سه کیلو گوشت به اندازه قیمت یک پرايد چند سال پیش و تعطیلی کسب و کارها و و زد و بندهای گمرکی و مالیاتی و اخذ مالیات های سنگین از طبقه فقیر و متوسط و کارمند و پولدار شدن دولتمردانی مثل آقای خاندوزی که می تونه برای همسرش ۴۷ دستگاه آپارتمان بخره که دیگه نیاز به تروریست اقتصادی نداره! هر کدوم از اینها به تنهایی خودش یه نارنجک بی ضامنه که هر آن منفجر میشه. بس کنید. مردم رو چی فرض کردید ؟ اگر آقای رئیسی هر چه زودتر آقای خاندوزی رو عوض نکنه، دوره بعد رای نمیاره و تنها رئیس جمهور تک دوره ای کشور میشه. خلاص. از ما گفتن و از آقای رییسی نشنیدن.